Granboms frisörblogg

Uniq One

Publicerad 2013-08-25 16:44:13 i Produkter,

Uniq One
 
Är en all in one produkt. Den har tio viktiga egenskaper som håret behöver.
1. Den är återuppbyggande för skadat hår.
2. Motarbetar frissighet och tillför lyster
3. Värmeskydd
4. Ger en silkesmjuk känsla
5. Färgbevarande med UVA/UVB-skydd
6. Gör håret lättare att styla och arbeta med
7. Gör håret medgörligt
8. Ger en hållbar frisyr
9. Förebyggande för kluvna toppar
10. Ger en naturlig fyllighet
 
 
Här har vi en produkt som har underbara egenskaper och för ett otroligt pris. 149:-
Doftar underbart och finns även i cocosnötsdofter. 
Just nu på salongen jag jobbar, studio 38 Kalmar så har vi ett erbjudande. Köper du en uniq one får du detta kittet på köpet.
 
 
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer

Postat av: liborius

Publicerad 2013-08-26 12:07:02

låter ju hur bra som helst!

Postat av: Hannah

Publicerad 2013-08-26 12:53:51

Hej jag skulle behöva tips!
Jag är en sådan tjej som färgar håret hemma, och just nu har jag låååååångt och rödbrunthår. Nu vill jag få bort allt det röda, men hur gör jag?:)

Avfärgning och sedan typ askblont eller nått?:) är ute efter mörkblont hår typ. Lite ljusare hår i alla fall. Snälla hjälp?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela