Granboms frisörblogg

Ska bli makeup-artist

Publicerad 2013-08-28 14:47:00 i Inspiration,

Jag har länge längtat efter att få påbörja en makeup-utbildning som jag kan arbeta med samtidigt som mitt favorityrke som frisör!

Nu blir det äntligen av!! I oktober så börjar min makeup-artist utbildning som kommer ta mig dit jag vill. Jag älskar hår och smink! Styla, göra om, skapa, förstora, förminska osv. Man kan göra så mycket med smink. Så roligt! kan knappt bärga mig, vill börja nu!
 
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-08-28 20:45:53

Vad roligt! Skulle också vilja gå en sån utbildning. Kommer nog bli jätteskoj! :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2013-08-28 21:33:14

Hej , jag har en liten fråga som jag funderar på.
Det är så att jag alltid velat haft långt hår, men det känns som att det aldrig blir det. Jag har medellångt hår och har alltid haft det och så har jag typ haft min naturliga hårfärg i evigheter har kanske färgat håret en gång. Hårprodukterna jag använder är lanzas hårolja o shampoo balsam. Jag plattar aldrig eller något förutom vid något tillfälle. Hur ska jag göra för att få mitt långa efterlängtade hår? Måste jag klippa det kort? Vilka korta frisyrer passar till kort hår?

Tack sp mkt i förhand för svart till en tjej som inte vet vad hon ska göra

Postat av: LIENE

Publicerad 2013-09-03 13:16:50

Vad kul :)

Postat av: tess

Publicerad 2013-09-03 20:02:55

Gud vad kul !
M.u.a har stått på min drömlista en gång,men jag vet inte.. någongång kanske :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela