Granboms frisörblogg

Besök från arg tjej

Publicerad 2013-08-26 15:14:00 i

 
Hej Lina/sandra från E-tuna. Tack för dina kommentarer. Dock vet jag inte riktigt hur du kan bedöma mina arbeten då du inte har någon aning om hur min och kundens konsultation har varit. Just för denna ombren så ville kunden ha en markerande kant vilket då mitt resultat blev. Vad som är rätt för dig kan vara fel i någon annans ögon, man ska nog vara lite försiktig med vad man skriver då man faktiskt inte vet hela historien.
Dock kan jag hålla med om klippningen att jag borde ha nocha eller pointat ut topparna för ett mer flyt i yttre designlinjen. Det ser stumt ut. Samtidgt anser jag att denna kommentaren är ganska oläglig då det faktsikt var under min skoltid då jag fortfarande utbildade mig till frisör. Mina arbeten idag från sex månader tillbaka är något mer avancerande och krävande än vad det var då. Samtidigt så går jag fortfarande under lärlingstimmar så för var dag som går utvecklas jag allt mer och mer och det kommer jag alltid att göra sålänge jag arbetar som frisör.
 
Ha en bra dag!
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer

Postat av: Julia - Nail art

Publicerad 2013-08-26 17:37:13

Oj, onödiga kommentarer, men du hanterar dom på ett bra sätt. Jag tycker att du är duktig och inspirerande :)

Postat av: El Is

Publicerad 2013-08-27 00:24:03

Oj, vilka patetiska brudar... Hon är grym vad snacka ni om era latmaskar?

Postat av: Celie

Publicerad 2013-08-27 18:25:05

Jag är stolt över dig Irma <3

Postat av: Amy

Publicerad 2013-08-27 21:00:27

Jag är alltid nöjd när jag går ifrån dig iallafall :*

Postat av: Marcus

Publicerad 2013-08-31 19:07:06

Fy vilka hemska kommentarer! Sånt kan man hålla för sig själv, huvudsaken är väl att du och din kund är nöjda med resultatet.
Jag är själv frisör och skulle aldrig nedlåta någons annan arbete! Man utvecklas varje dag man jobbar i yrket.
MVH / Marcus

Postat av: FRISÖRBLOGGEN.SE

Publicerad 2013-09-08 18:46:46

Finns alltid sura och avundsjuka frisörer ute bland oss. Och det är bara stor idioti från deras sida! Du är skitduktig och stå på dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela