Granboms frisörblogg

Vinnaren av veckans tävling...

Publicerad 2014-02-25 15:39:32 i Allmänt, Tävlingar,

Jag har nu lottat av er 30 deltagare som var med och tävlade om uniq one hair treatment. 

Vinnaren är:


Annie Olin!  

Av den lappen jag hovade upp stod ditt namn. Grattis! Vänligen maila [email protected] för adress så jag kan maila dig produkten. Hoppas du blir nöjd med den! 

För er som inte vann har jag goda nyheter. Rapunzel har nu valt att göra ett samarbete med mig och nästa måndag kommer det en ny tävling! 
Mer information om det kommer på måndag! 

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Postat av: V I L M A L A ♔

Publicerad 2014-02-25 16:13:23

Synd att jag inte vann men det är alltid kul med nya sammarbeten! Ha en underbar tisdag <3

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2014-02-25 20:05:56

Grattis till Annie!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela