Granboms frisörblogg

Korta frisyrer

Publicerad 2013-07-01 18:56:00 i Inspiration,

Jag har länge haft en svaghet för kortafrisyrer. Det är så sjukt vackert på kvinnor och på något sätt enligt mig ser det väldigt fräsht ut. 
Däremot så gäller det att kompensera upp frisyren med rätt sorts smink, ta fram och stärka vissa drag som exempel kindbenen med en snygg rouge. Smycken och kläder har även här en positiv inverkan då jag tycker man ofta lyfter fram detaljer med en kortare frisyr.
 
 
Vad tycker ni, hiss eller diss?
 
Follow on Bloglovin
 

Kommentarer

Postat av: Julia [Stil & Foto]

Publicerad 2013-07-01 20:51:53

Jag tycker det är sjukt snyggt på vissa och jag tycker det är riktigt ballt och modigt gjort av de som vågar :) Skulle själv inte våga för trivs i mitt halvlånga hår och tror jag skulle känna mig mindre "kvinnlig" för den delen med om jag klippte mig kort, men det är väl sån där nojja man får komma över om man känner att man vill ha det kort :)

Postat av: LIENE

Publicerad 2013-07-02 15:19:23

sv: Är glad att min kommetar gjorde dig glad :)

Det kan vara fint men jag föredrar ändå långt hår. Gillar det med sidecut däremot.

Postat av: Milina

Publicerad 2013-07-02 18:22:11

Skit snyggt! Speciellt sidecut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela