Granboms frisörblogg

Massa kunder och en uppsättning!

Publicerad 2013-01-30 21:21:00 i Uppsättningar,

Imorse mådde jag verkligen inte alls bra. 
Mådde illa hela natten och vaknade med en fruktansvärd migrän. Övervägde ett tag att somna om och skicka till skolan att jag inte kommer men sen kände jag att det varit allt för många kunder som fått återbud för att mina klasskamrater är sjuka så jag bet ihop och begav mig till skolan. 
Två klippningar på förmiddagen och en herrklipp på eftermiddagen. 
 
Hann även med en uppsättning de sista 40 minuterna innan skolan vart slut. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: basebollivet.blogg.se

Publicerad 2013-01-30 22:15:58

Svar: Haha det finns många skräckexempel på frisyrer.. verkligen. Typ min sambo när han inte klippt sig på ett tag, katastrof!

Postat av: BelleBoo

Publicerad 2013-01-30 22:51:54

Vilka snygga frisyrer :).

Postat av: basebollivet.blogg.se

Publicerad 2013-01-31 15:46:40

Svar: Jo, det kan man väl lugnt säga. Det är inte vackert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela